Újcirkusz - CIE Modo Grosso (BE): Minden/Semmi (Tout/Rien)
Hogyan érhetjük el, hogy az ember a legtisztább formájában érzékelje az időt? Hogyan lehet mozgáson érni, megfogni azt? Erre a kérdésre igyekszik választ adni Alexis Rouvre és tárgycirkusza.
Hogyan érhetjük el, hogy az ember a legtisztább formájában érzékelje az időt? Hogyan lehet mozgáson érni, megfogni azt? Erre a kérdésre igyekszik választ adni Alexis Rouvre és tárgycirkusza.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2024. november 3. vasárnap, 20:00
A gravitáció helyett az idő van segítségére zsonglőr mutatványaiban, melyeket Carlo Rovelli asztrofizikus inspirált: "A testek ott mozognak természetesen, ahol az idő lassabban telik". Egyszerű objektumok segítségével sűrű és költői művet komponál. Tárgyak légies balettje, könnyed humorral, amely érzékeink feltáratlan zugaira is hatást gyakorol. A néző elmerül a szokatlan képi társításokban, és a metamorfózisban lévő asztal felületén folytonosan újraértelmezendő tárgyi és képi világban. Elénk tárul egy hipnotikus és absztrakt mozgó csendélet.
A Compagnie Modo Grosso 2015-ben alakult, amikor Alexis Rouvre cirkuszművész találkozott Tiziano Lavoratornovi táncossal és vizuális művésszel. A belga társulat előadásaiban a tárgyak vagy elemek, a mozgásban lévő test, a tér és a néző közötti szimbolikus kapcsolatot vizsgálja.
55' újcirkusz
English friendly
7+
Stáblista
Előadó és Alkotó : Alexis Rouvre
Művészeti tanácsadó: Jani Nuutinen
Zenei összeállítás: Loïc Bescond
Külső szem: Angela Malvasi
A színpad tervező és kivitelező: Jean-Marc Billon és Jani Nuutinen (Circo Aereo)
Díszletépítész: Sylvain Formatché és Alexis Rouvre
Világítás: Frédéric Neuville
Technikai tanácsadó és színpadtechnika: Hadrien Lefaure
Színpadmester: Joachim Gacon-Douard
PREMIER állapotdráma 16+ 120' színház egy szünettel
65' tánc 16+ English friendly Triggerek: füst, vaksötét, meztelenség élő állat, királypiton
A szórakozás és a szórakoztatás viszonyán keresztül Szeri – saját szerepét is megkérdőjelezve – azt vizsgálja, hogy a kulturális fogyasztás kiszolgálása helyett mit adhat a művészet. Zavarba ejtő, lassan hullámzó jeleneteivel arra is rámutat, hogy bár a tánc elemi része az életnek, a színpadi produkció létrehozása elszigetel, leválaszt másokról.
„Az eddigi legszemélyesebb előadásunk. Lecture, vallomás és számvetés. Elmegyünk a gyerekekkel Japánba, aztán meglátjuk, mi lesz.” (Kiss-Végh Emőke, Ördög Tamás)
90' színház 16+ English friendly Magyar nyelven, angol felirattal. Triggerek: füst, meztelenség.
A hatalom hangja egy lelátó szerű terepet ural, szabályokat, parancsokat, utasításokat küld a térbe. Az előadók ebben a hatalmi térben…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!