Program


Compagnie Simon Senn: Be Arielle F
7

Compagnie Simon Senn: Be Arielle F

Simon Senn online 12 dollárért vett egy női testet. Egy digitális másolatot, és beleköltözött. Majd azt érezte, muszáj megtalálnia a nőt magát. Most megosztja velünk furcsa élményeit. Ebben a zoomos előadásban a genfi képző- és videóművész bemutatja, hogy a virtuális és a való világ nincsenek mindig egymással ellentétben, és feltárja a technológia, az ábrázolás, a nemi identitás és a törvénykezés…  több

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2021. március 5. péntek, 21:00

Nem közvetítünk színházi térben létező előadásokat. Olyan produkciókat mutatunk be, amelyek kifejezetten online médiumra születtek, vagy ott alakulnak újra. Azért és azzal a tudattal készültek, hogy a néző egy képernyő előtt ül. Visszanézni pedig nem lehet, csak akkor történik, amikor van: élő. 

Simon Senn online 12 dollárért vett egy női testet. Egy digitális másolatot, és beleköltözött. Majd azt érezte, muszáj megtalálnia a nőt magát. Most megosztja velünk furcsa élményeit. Ebben a zoomos előadásban a genfi képző- és videóművész bemutatja, hogy a virtuális és a való világ nincsenek mindig egymással ellentétben, és feltárja a technológia, az ábrázolás, a nemi identitás és a törvénykezés váratlan összefonódásait.

Simon Sennt gondolhatnánk olyan társadalmilag elkötelezett művésznek, aki felszólal az igazságtalanságok ellen, de alkotásai ennél kevésbé egyértelműek. Még ha elsősorban a valóságra támaszkodik is, mindig van egy réteg fikció is közbeékelve. Simon Senn (1986) a svájci Genfben él. A genfi HEAD (Haute école d’art et de design) intézetben végezte az alapfokú képzést, majd a londoni Goldsmiths College-ben szerzett mesterdiplomát. Vizuális művészként Zürichben a Nicola von Senger kortárs galéria képviseli, L’hôtel des sapins című munkája a zürichi Kunsthaus-gyűjtemény része. Kiállított a Liverpool Biennálén, a londoni Kortárs Művészetek Intézetében, a berni Kunstmuseumban. Számos díjat nyert, ezek közül néhány: a Swiss Performance Art-díj, a Swiss Art-díj és a Kiefer Hablitzel-díj.

CSAK VALÓS IDŐBEN nézhető, limitált nézőszámmal.

Ajánlatunk


„Sorry. Próbáltuk, de nem sikerült. Próbáltunk visszatérni a normalitásba, a sötét színházterembe, létrehozni egy táncelőadást, és azzal foglalkozni, amihez a legjobban értünk – de nem sikerült. Próbáltuk az ellenkezőjét: valami mást csinálni, valahogy máshogy csinálni, megválaszolni a kérdést: mit tehet három alkotó gyökeres változásért az utolsó órában?

Magyar és térségbeli újcirkusz előadások, munkabemutatók, szakmai beszélgetések, közösségi események és a MUCH MORE Showcase, a cirkuszi számok & előadás koncepciók szemléje.

Az előadás akár egy (ön)gyógyító rituálé: Rodrigues és társulata a gyógyulás szellemeit - az encantadosokat - idézik meg. A címválasztás oka sokrétű: a munkafolyamat a covid-19 okozta egészségügyi válsággal összefüggésben indult és abból a vágyból született, hogy az encantadosok erői által varázsolják el a világot, és állítsák helyre annak törvényes rendjét. 11 táncos 140 színes takarót hív segítségül állandó alakváltáshoz.

Ajánló


Izgalmas utazás időben és térben. A táncosok közötti párbeszéd ebben a koreográfiában is repetitív mozdulatokra és ingamozgásra épül fel.

Hová sodorja a szeszélyes tengerár a kis csónakot hajótörött utasaival, az angyali szépségű nyolcéves leánykával és az értelmes, talpraesett kilencéves…

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!