Program


Compagnie Simon Senn: Be Arielle F
7

Compagnie Simon Senn: Be Arielle F

Simon Senn online 12 dollárért vett egy női testet. Egy digitális másolatot, és beleköltözött. Majd azt érezte, muszáj megtalálnia a nőt magát. Most megosztja velünk furcsa élményeit. Ebben a zoomos előadásban a genfi képző- és videóművész bemutatja, hogy a virtuális és a való világ nincsenek mindig egymással ellentétben, és feltárja a technológia, az ábrázolás, a nemi identitás és a törvénykezés váratlan összefonódásait.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2021. március 5. péntek, 21:00

Nem közvetítünk színházi térben létező előadásokat. Olyan produkciókat mutatunk be, amelyek kifejezetten online médiumra születtek, vagy ott alakulnak újra. Azért és azzal a tudattal készültek, hogy a néző egy képernyő előtt ül. Visszanézni pedig nem lehet, csak akkor történik, amikor van: élő. 

Simon Senn online 12 dollárért vett egy női testet. Egy digitális másolatot, és beleköltözött. Majd azt érezte, muszáj megtalálnia a nőt magát. Most megosztja velünk furcsa élményeit. Ebben a zoomos előadásban a genfi képző- és videóművész bemutatja, hogy a virtuális és a való világ nincsenek mindig egymással ellentétben, és feltárja a technológia, az ábrázolás, a nemi identitás és a törvénykezés váratlan összefonódásait.

Simon Sennt gondolhatnánk olyan társadalmilag elkötelezett művésznek, aki felszólal az igazságtalanságok ellen, de alkotásai ennél kevésbé egyértelműek. Még ha elsősorban a valóságra támaszkodik is, mindig van egy réteg fikció is közbeékelve. Simon Senn (1986) a svájci Genfben él. A genfi HEAD (Haute école d’art et de design) intézetben végezte az alapfokú képzést, majd a londoni Goldsmiths College-ben szerzett mesterdiplomát. Vizuális művészként Zürichben a Nicola von Senger kortárs galéria képviseli, L’hôtel des sapins című munkája a zürichi Kunsthaus-gyűjtemény része. Kiállított a Liverpool Biennálén, a londoni Kortárs Művészetek Intézetében, a berni Kunstmuseumban. Számos díjat nyert, ezek közül néhány: a Swiss Performance Art-díj, a Swiss Art-díj és a Kiefer Hablitzel-díj.

CSAK VALÓS IDŐBEN nézhető, limitált nézőszámmal.

Ajánlatunk


„Sorry. Próbáltuk, de nem sikerült. Próbáltunk visszatérni a normalitásba, a sötét színházterembe, létrehozni egy táncelőadást, és azzal foglalkozni, amihez a legjobban értünk – de nem sikerült. Próbáltuk az ellenkezőjét: valami mást csinálni, valahogy máshogy csinálni, megválaszolni a kérdést: mit tehet három alkotó gyökeres változásért az utolsó órában?

23. alkalommal rendezi meg a Litera irodalmi portál hagyományos előszilveszterét a Trafóban.

A szórakozás és a szórakoztatás viszonyán keresztül Szeri – saját szerepét is megkérdőjelezve – azt vizsgálja, hogy a kulturális fogyasztás kiszolgálása helyett mit adhat a művészet. Zavarba ejtő, lassan hullámzó jeleneteivel arra is rámutat, hogy bár a tánc elemi része az életnek, a színpadi produkció létrehozása elszigetel, leválaszt másokról.

Ajánló


Gondolat Plasztika

Pavel Sterec: A Selyemút – Bebalzsamozás és mumifikálás

Pavel Sterec: A Selyemút – Bebalzsamozás és mumifikálás
A több százmillió dolláros kínai befektetéssel támogatott, valaha volt egyik legnagyobb…

Izgalmas utazás időben és térben. A táncosok közötti párbeszéd ebben a koreográfiában is repetitív mozdulatokra és ingamozgásra épül fel.

100' színház 16+ Az előadás vaksötétet és erős hanghatásokat tartalmaz.

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!