Electrify vol. 15 // James Ferraro (US), Lolina (UK), Phase Alternating Line (HU)
James Ferraro a csillogás, a szépség és a boldogság illúzióját megtestesítő hangok megfigyelésével és érzékeny leutánzásával foglalkozik. több
James Ferraro a csillogás, a szépség és a boldogság illúzióját megtestesítő hangok megfigyelésével és érzékeny leutánzásával foglalkozik. több
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2018. február 17. szombat, 20:00
Tíz éve tartó pályája alatt módszeresen feldolgozta, hogy milyen hangi eszközök állnak a 21. századi fogyasztói társadalom, a globalizált kommunikáció, az amerikai nemzeti öntudat vagy az áruba bocsátott művészet szolgálatában, és azt is, hogy ezeket az eszméket milyen infrastruktúrák, milyen alaposan megtervezett pszichológiai folyamatok tartják működésben a háttérben. Ahogy Ferraro mondja, ezek a hangok a kapitalista tranzakciók síkosítói.
A csengőhangok, értesítők, várakoztató zenék, operációs rendszerek, ATM-ek vagy GPS-ek hangjainak leutánzásából olyan zenei világ születik a lemezein, ami felnagyítja a mindennapjainkat betöltő hangokban rejlő ellentmondásokat. Az egyszerre bódító, ugyanakkor ridegül funkcionális hangok kifordulnak magukból és létrejön a modern világ pszichedéliája. Ferraro csinált már trapet, zajzenét, ambientet, rnb-t, popot, sőt, tulajdonképpen még bluest is, egyik lemezével pedig véletlenül elindította a vaporwave-et is. Olyan kiadókkal dolgozik, ahol Grimes, Dean Blunt, Arca vagy Laurel Halo lemezei jelennek meg, konceptlemezt készített a ’92-es Los Angelesi zavargásokról, a 9/11-es katasztrófáról, liftzenét és telefonos várakoztató zenét szerzett a MoMA PS1-nek és még ezernyi őrülten izgalmas projektben vett részt harmincnál is több álnéven. Munkásságán végignézve határozottan kijelenthető, kevés zenész képes ennyire egészében látni a világot és benne a saját művészetét.
James Ferraro több éves tervezés után először érkezik Magyarországra a Trafó Electrify sorozatának 15. eseményére.
A Nagymamával álmodtam egy különleges harmadik-generációs trauma-feldolgozást segítő, mégis sok humorral átitatott színházi stand up / monodráma. Az előadás azt az egy hónapot mutatja be, amelyben a 35 éves főszereplő, Göndör László - a pandémia valamint önismereti válsága kellős közepén - összeköltözött a 97 éves holokauszt- túlélő nagymamájával.
„Sorry. Próbáltuk, de nem sikerült. Próbáltunk visszatérni a normalitásba, a sötét színházterembe, létrehozni egy táncelőadást, és azzal foglalkozni, amihez a legjobban értünk – de nem sikerült. Próbáltuk az ellenkezőjét: valami mást csinálni, valahogy máshogy csinálni, megválaszolni a kérdést: mit tehet három alkotó gyökeres változásért az utolsó órában?
Üdv a parlamentben! Ragadd meg a távirányítót és szavazz! Oktatásügy, biztonságpolitika, polgári szabadságjogok, popzene - mondj véleményt és befolyásold a döntéseket! Az erőviszonyok az ülés során folyamatosan alakulnak. Találd meg a kimondott szó politikai szerepét újra – a maga nyers és mozgósító erejével együtt.
Pavel Sterec: A Selyemút – Bebalzsamozás és mumifikálás
A több százmillió dolláros kínai befektetéssel támogatott, valaha volt egyik legnagyobb…
Az előadás akár egy (ön)gyógyító rituálé: Rodrigues és társulata a gyógyulás szellemeit - az encantadosokat - idézik meg. A címválasztás…
„Hogy lehet halálhírt hitelesen közölni színpadon? Betegségről, szeretteink haláláról nem könnyű fogalmazni. A téma epikus, bár hordoz magában abszurditást és…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!