Program


Botis Seva / Far From The Norm (UK): BLKDOG
7

Botis Seva / Far From The Norm (UK): BLKDOG

Erőteljes, feszült, néha már kényelmetlenül őszinte előadás. Magával ragad, elsodor és nem enged szabadulni.

Nincs aktuális előadás

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date: Friday, February 24 2023 8:00PM

Botis Seva / Far From The Norm (UK): BLKDOG
65 perc TÁNC
12 éven felüliek számára ajánljuk.

A BLKDOG gyönyörű de brutális látlelet arról, hogyan boldogulnak ma a fekete fiatalok a világban, ami nem nekik épült. Olyan érzelmekkel teli hip-hop, melynek fókuszában egy ördögi kör áll: az önfelismerés szinte kivétel nélkül önpusztításhoz vezet. Kísértő gyermekkori emlékeken és a felnőttkori élet traumáin keresztül az előadás irányt mutat: ha leküzdjük az elénk gördülő akadályokat végül van esélyünk elérni a megbékéléshez.

"A BLKDOG mindenkinek szól, aki már küzd vagy küzdött traumával és gyásszal. Mindenkinek, aki végignézte már, ahogy egy családtagja depresszióval vagy szorongással viaskodik. Olyan társadalomban élünk, ahol nem beszélünk az érzelmeinkről; ahogy én sosem tettem gyermekkoromban: és most, 30 évesen végre megteszem, ennek az előadásnak a keretén belül."
Botis Seva

2019 áprilisában a BLKDOG a legjobb új táncprodukció kategóriában elnyerte a rangos Olivier-díjat; ez óriási győzelem volt a hip-hop műfaja számára, hiszen a díj története során először nyerte el ezt az elismerést ilyen műfajú produkció.

 Botis Seva többszörösen díjnyertes brit táncművész, koreográfus és rendező, aki a hip-hop, a fizikai színház és a kortárs tánc élvonalában dolgozik, többek között a londoni Sadler’s Wells-ben volt rezidens. Botis 1991-ben született – még most is pimaszul fiatal - és Londonban nőtt fel egyszülős háztartásban, hagyományos kongói tradíciójú családban.

A Botis Seva művészeti igazgató által vezetett Far From The Norm (beszélő név!) olyan angol társulat, amely arra törekszik, hogy őszinte, releváns és társadalmilag érzékeny, a mai huszas-harmnicas generáció problémáit tükröző előadásokat hozzon létre. Dekonstruálják az utcai tánc eszköztárát és megkérdőjelezik a hip-hopról alkotott elképzeléseket. Munkájuk eredeti és levetkőzi a gátlásokat, vitára invitál társadalompolitikai kérdésekről és a világról.

Rendező és koreográfus Botis Seva
Producer Lee Griffiths
Senior produkciós menedzser Andy Downie
Produkciós menedzser Zoe Hunn
Társulati & Marketing menedzser Siân Gilling
Jelmeztervező Ryan Dawson Laight
Jelmez kivitelezői Jordan Goertz, Julie Sayers, Kelsey Vickery, Kingsley Hall, Lou Petty
Fénytervező Tom Visser
Zeneszerző Torben Lars Sylvest
Hangmérnök Pär Carlsson
Far From The Norm táncosai Jordan Douglas, Joshua Nash, Hayleigh Sellors, Victoria Shulungu, Naïma Souhaïr, Larissa Koopman
Próbavezető Ekin Bernay
Közreműködik Charlotte Clark, Clarissa Shulungu, Ezra Owen, Isaac Ouro-Gnao, Savanah Anais Rowe, Shiloh Seva, Tyrone Isaac-Stuart, Shangomola Edunjobi

Az előadásban hangos zene szól és ködgépet működtetnek, valamint absztrakt módon ábrázolnak nemi erőszakot, erőszakos cselekményt és depressziót.

Koprodukciós partner Far From The Norm, Norrlandsoperan and Sadler’s Wells / Támogatók: Arts Council England, Kingston University, Laban Theatre, Siobhan Davies Dance and UEL / Dance: Urban Practice Department

Támogató: British Council

Our offer


„Sorry. Próbáltuk, de nem sikerült. Próbáltunk visszatérni a normalitásba, a sötét színházterembe, létrehozni egy táncelőadást, és azzal foglalkozni, amihez a legjobban értünk – de nem sikerült. Próbáltuk az ellenkezőjét: valami mást csinálni, valahogy máshogy csinálni, megválaszolni a kérdést: mit tehet három alkotó gyökeres változásért az utolsó órában?

sors-diagnózis egy felvonásban Emese története se nem mese, se nem álom, hanem kortárs valóság. Portré egy nőről, egy társadalomról.

„Hogy lehet halálhírt hitelesen közölni színpadon? Betegségről, szeretteink haláláról nem könnyű fogalmazni. A téma epikus, bár hordoz magában abszurditást és szürrealitást, ami segíthet. Viszont túl személyes. Miért terhelném ezzel a közönséget? Tisztázom magamban, miért is akarom ezt színpadra állítani.

Suggestions


Gondolat Plasztika

Pavel Sterec: A Selyemút – Bebalzsamozás és mumifikálás

Pavel Sterec: A Selyemút – Bebalzsamozás és mumifikálás
A több százmillió dolláros kínai befektetéssel támogatott, valaha volt egyik legnagyobb…

A Nagymamával álmodtam egy különleges harmadik-generációs trauma-feldolgozást segítő, mégis sok humorral átitatott színházi stand up / monodráma. Az előadás azt…

Az előadás akár egy (ön)gyógyító rituálé: Rodrigues és társulata a gyógyulás szellemeit - az encantadosokat - idézik meg. A címválasztás…

Warning! The basket time limit is about to expire!
estimated time left:
00:00

item(s) in basket

total:


Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.